עו"ד יהושע [שוקי] ארז - בעלים ומנכ"ל


נייד: 050-7952128
מייל: erezshuki@gmail.com

עו"ד יהושע (שוקי) ארז, בעלים ומנכ"ל.
שוקי נולד בירושלים. את שירותו הצבאי עשה כלוחם בצנחנים, נפצע במהלך פעילות מבצעית בעיר נבטייה בלבנון והוכר כנכה צה"ל. מיד לאחר שחרורו החל בקריירה משטרתית ביחידת מודיעין מסווגת. הוא התקדם במהרה יצא לקורס קצינים ובהמשך פיקד על היחידה, יצא לקורס פיקוד ומטה (פו"מ) והמשיך לשרת בתפקידי מודיעין נוספים, עד לסיום עבודתו במשטרה בדרגת סגן ניצב.
במהלך שירותו במשטרה רכש תואר ראשון בלימודי משפטים ותואר שני במנהל עסקים.
לאחר שחרורו עסק כעורך דין ושימש יועץ משפטי לחברות "סופר דיל" ו-"טעמ"ן". בהמשך הקים ביחד עם האחים למשפחת שלום את חברת "טעמן נדל"ן" ושם שימש כמנכ"ל החברה במשך עשור.
שוקי ביסס את מעמדו בעולם היזמות והנדל"ן בתחום המסחר והמגורים והלוגיסטיקה והוביל פרויקטים מורכבים בכל חלקי הארץ. במסגרת תפקידו כמנכ"ל שוקי פעל למיצוב "טעמן נדל"ן" כמובילה בענף וגם יצר שותפויות עם החברות המובילות במשק, ביניהן "נתיב פיתוח", "אקה נדל"ן", חברת "כנען", חברת "א.צ.י.ד" שבבעלות שר השיכון לשעבר אריאל אטיאס, חברת "א. וושאחי", חברת "קרסו נדל"ן" וכן חברת "שיכון ובינוי נדל"ן" שבשיתוף עמה רכשו את מתחם "ביקור חולים" ההיסטורי בירושלים מאיש העסקים ארקדי גאידמק והשלימו יחדיו את התב"ע החדשה למקום שתאפשר הפיכתו למתחם מודרני למגורים, מסחר, משרדים ומתחם רפואי, שימשיך לשרת את תושבי העיר ירושלים תוך שמירה על צביונו הייחודי.
בשנת 2018 הקים את "ארז דגן – יזמות ונדל"ן". מומחיות החברה בדגש על נדל"ן לוגיסטיקה, אחסנה, תעשייה, נדל"ן למגורים ונכסים מניבים .שוקי יחד עם הקבלן ויזם הנדל"ן מיכאל בראשי מחברת "זלמן בראשי" רכשו מספר מתחמים ללוגיסטיקה באזור התעשייה עטרות שבירושלים, שם הם סיימו את האיכלוס בתפוסה של 100% ובימים אלו שוקדים על השבחת הנכס וכן תכנון ומימוש זכויות הבנייה והרחבת המקום.
עיקר פעילותו כיום היא בתחום התיווך המסחרי ובשיווק נדל"ן. 

שוקי חבר נאמן, שותף, תורם לקהילה ובעל יכולת ליצור קשרים אישיים נפלאים. איש משפחה הנשוי לנעה, אבא לגל לשחר ולחן, וסבא ליהונתן לדותן ולגפן.